søndag den 29. juni 2014

High 5 til en blogger!

Jeg har haft denne idé i baghovedet i et stykke tid, men jeg synes ikke rigtig den passede til min gamle blog. Nu har jeg skiftet navn på bloggen og begyndt på en frisk. Eftersom det er mere "tilladt" at skrive om andre og andet end bagning nu, så vil jeg gerne sætte mit "projekt" i søen og håber du vil være med:
Jeg vil gerne anbefale nogle andre blogs til jer derude, som læser med.
Kunne du tænke dig at få din blog fremhævet en smule, så kontakt mig. Jeg skal have nogle input fra dig hvad din blog handler om, samt lidt info om dig og billeder du har lyst til at vise. Dernæst vil jeg linke til din blog her fra mig og jeg vil kalde indlæggene for "High 5 til en blogger!". Der er ikke noget tidspunkt for hvornår jeg poster indlægget om din blog, for indlægget vil blive skrevet når jeg har mulighed for det/tid til det og når der er luft på bloggen.

Jeg har også i støbeskeen at anbefale nogle af de blogs jeg trofast følger, så hvis du ved jeg følger dig (bloglovin) så send mig en mail med nogle ord om dig selv, så jeg kan linke.
Jeg gør dette fordi jeg synes det er vigtigt at hjælpe hinanden her i Blog-verdenen, men også for at sprede god karma. Jeg mener; hvis andre kan blive begejstret for dem jeg læser er det da ren win-win :)
Er du med på en high-five'er så send en mail til:
rikkeriks85@gmail.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar