torsdag den 19. juni 2014

Uge 24 - druk og træning

I denne uge har jeg nydt lækker kaffe i solskin igen og mens andre hviner over at serien OITNB
er begyndt på Netflix igen, så hopper jeg af glæde over at de naive
og grusomme Hollywood fruer popper op på TV3.
Når jeg ser serien drømmer jeg mig til rigdom og en stram krop 
og mindes en fantastisk 
ferie, til Los Angeles, med ham den dejlige inden vi blev husband & wife.
Og apropos stram krop, så har jeg trænet både ude og inde
 den sidste uge, men ødelagde nok
lidt den gode stil med en ordentlig omgang druk med svigerinden i lørdags.
- Aftenen stod på lækre drinks, god ingefærøl og dans på disko'et 
til den lyse morgen.
Og om det er en overbelastning af min lille krop, for lidt søvn
 eller for lidt timer
i døgnet vides ikke, men idag har jeg været nødsaget til at tage 
en sygedag, på sofaen og mens jeg ligger her kan jeg nyde 
det lille korte møde
jeg havde med min søster over en omgang melon/skinke på 
hendes store terasse på min fridag tidligere på ugen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar