torsdag den 26. juni 2014

Uge 25 - sygdom og giveaway

Det er ikke fordi jeg ikke vil blogge, men denne uge har slået mig omkuld. Omkuld på sofaen og i sengen af sygdom. At blive ramt af influenza-lignende tilstande og en gigantisk forkølelse troede jeg faktisk var umuligt om sommeren...Men nej, jeg er blevet klogere!
Min uge har derfor været præget af sygdom, men jeg nåede dog også at skyde en Give-away igang og jeg er meget, meget glad for at nogen gider deltage!
Inden jeg blev syg nåede jeg at lytte til både Marie Key & Mads Langer til en udendørs koncert, men nu lader jeg billederne tale for sig selv, - advarsel; der er ikke sket meget i mit liv, så derfor en del madbilleder (det eneste spændende og optursagtige jeg har oplevet!)

2 kommentarer:

  1. Æv, sygdom sucks - kanelsnegle er den bedste kur i den situation!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige i min ånd Anne! Gik ud fra at jeg kunne (prøve at -) kurere mig med god mad i maven ;)
      //Rikke //

      Slet