tirsdag den 26. august 2014

Kähler vinderen er...

And the stripes goes to:
Af hjertet tak fordi så mange ville være med i opløbet om at vinde den charmerende rosa mini-vase fra det populære Kähler.
Jeg er selv stor fan af Kählers håndværk, men må også erkende at jeg ikke altid kan have alting i mit hjem, - pladsen er for lille (selv til en mini vase!), når man bor i lejlighed!
Til de af jer der ikke vandt kan man købe en 3-pak minivaser, med tre forskellige farver (eller bare klassiske sorte striber) i de fleste isenkram-/designbutikker.
Og som en lille opmuntring kan jeg fortælle at jeg meget, meget snart sætter noget på højkant igen!
Denne gang kan jeg løfte sløret for at det kunne komme til at smage godt og pynte, på bordet, til enhver børnefødselsdag eller en sej tema-fest!
Splitte mine bramsejl og tryllestøv til jer, ha' en god aften!
PS: Binemor, sender du mig en mail med din adresse?! 

2 kommentarer:

  1. YEAH JUBIIIII
    Tusind tak fordi du liiiiiige gav mig et hint søde.
    Nøj nu er jeg glad og har glemt alt om al den sygdom der er på vores matrikel lige pt :)
    Jeg sender dig en mail
    kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne ikk lade være med at give dig et hint *fnis!*
      Øv, det lyder ikk godt med sygdom hjemme hos jer, - forhåbentlig ikk noget truende?
      Jeg har fået din mail, så sender snarest en pakke afsted til dig :)
      // Rikke //

      Slet