onsdag den 27. august 2014

Lokalområdet og lidt om vejret

Jeg mangler lige at opsummere det sidste af min sommerferie, og en samlet overskrift på ferien skal være; alletiders, allesteder!
I min 14-dages ferie, som jeg holdt sammen med ham den elskværdige, kom jeg rundt omkring på forskellige udflugter.
Vi var på toppen af Danmark og til bryllup på Nørrebro, men vi brugte også vores lokalområde. Vi bor ikke langt fra den dansk/tyske grænse og derfor udforskede vi forstaden Glücksburg, som minder om et chartersted med hoteller, restauranter og ren, pæn strand. Vi brugte også de forskellige strande, tæt på hvor vi bor (jubii for vandkants Danmark!), og det var hyggeligt at pakke køletasken med væske og vandmelon og bare sidde og slikke sol og læse magasiner (nøjagtig som jeg ville gøre, på en liggestol, på en strand under sydligere himmelstrøg).
Inden ferien begyndte var jeg lidt skeptisk over en sommerferie i Danmark, men nu ser jeg tilbage på mange gode minder og et fantastisk vejr!
 - At vejret var godt betød også at jeg kom til at opleve musik/chill-out festivallen Stella Polaris sammen med min søster, og at mit valg af tøj var nogenlunde således; top og shorts, sandaler og solbriller fra morgen til aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar