onsdag den 20. august 2014

Sommerferie 2014 - Bryllup

Hvor er det dejligt at så mange af jer har lyst til at deltage i min Kähler give-away og jeg får helt lyst til at købe alverdens blomster, når I nævner så mange flotte! Jeg glæder mig til at trække en heldig kartoffel i næste uge, og dig som ikke har deltaget endnu, - du har stadig chancen!
Og nu til det som indlægget egentlig handler om;

Min ældste kusine blev gift på en af de første dage i august og vi var inviteret med. Brudeparret blev viet på ydre Nørrebro af en ret humoristisk præst, som bad os om at #hashtagge# og knipse så mange billeder af brud og brudgom og så i øvrigt også huske på at være i nu'et.Og hvor er det sandt!
Ikke desto mindre holdt jeg hverken #-tegnende eller tårerne tilbage, så jeg tror jeg var så meget tilstede og i nu'et til dét bryllup.
Kusinen var en smuk, klassisk brud med flot stor kjole og lange fængende øjenvipper. Jeg kom helt til at savne min egen brudekjole og nu hvor jeg selv var med som gæst til dette bryllup må jeg indrømme at jeg er FAN af bryllup og festen bagefter!  - Stemningen, kærligheden i luften og 2 mennesker som er intime og kærlige uden at det kæmmer over i at være
 pinligt at overvære...
I looooove it!
Jeg lader billederne om at formidle stemningen og vil gerne høre;
 - Er du også fan af bryllupper eller synes du det er lige så kedeligt som at stoppe strømper?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar