tirsdag den 12. august 2014

Sommerferie 2014

Først vil jeg begynde dette indlæg med at "like" at der er så mange allerede, der har lyst til at deltage i min ny igangsatte  Kähler give-away!
Og nu til det som jeg egentlig havde på hjertet, nemlig min ferie...
- Mange synes det er trist og ærgerligt når ens ferie slutter og at man skal begynde i hverdagens cirkel igen. Bevares, jeg vil da også meget hellere ha' ferie end at gå på arbejde (tror jeg da?), men når ens ferie er slut er der jo også mange dejlige minder at huske på og at glæde sig over. Sommeren 2014 har været helt vildt lækker, for jeg ferierede i Danmark og dér skinnede solen og varmen steg til top og oversteg mine forventninger om en sommerferie i det danske land!
Min sommerferie varede i 14 dage og jeg har tilbragt stort set hver dag med ham den dejlige!
Vi har været i Aalborg en søvnig søndag eftermiddag. Vi har sovet (blandt spøgelser) på Vraa slot i Tylstrup og vi har smilet om kap med solen i smukke Skagen.
Jeg lader billederne tale for sig selv (billede boom, så er du advaret!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar