fredag den 22. august 2014

Uge 33 - ung med de unge

Så er hverdagen for alvor igang igen, med kaffedrikkeri om morgenen, opvask, arbejde og et vejrskift der gør at man (læs: jeg) er glad for at min ferie er brugt!
Med hverdagen begyndelse vil jeg også gøre et forsøg på at genoplive bloggens ugentlige indlæg som indeholder glimt af hvad jeg har lavet i løbet af en uge ud over at arbejde!

I den forgangne uge har jeg været på spontant besøg hos min søster. Jeg havde bagt en lækker, fyldig kage som nogle skulle ha proppet i mavsen, så det "gik ud over" min svoger, søster og ældste niece. Sidstnævnte var klar på at pynte kagen med krymmel, og kagen blev  meget flottere!
Udover at indtage kage-kalorier har jeg også mæsket mig i god hjemmelavet tapas og bobler i glasset, da jeg varmede op til en aften i udendørs selskab med bl.a. Nik & Jay samt LIGA, og legede ung med de unge. Dagen efter brugte jeg i en tilstand af roligt tempo på sofaen og et smil på læben, og fik energi igen ved at læse i magasiner og få serveret lidt sundere aftensmad af ham den overskudsagtige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar