lørdag den 6. september 2014

A trip down memory lane

Jeg bobler af glæde og min hukommelse fejler intet i denne weekend. Det er nemlig præcis 1 år siden at ham den romantiske og jeg sagde ja til hinanden i kirken med det skakternet gulv og bagefter fejrede kærligheden 
i det røde badehotel ved vandkanten, på datoen 07/09-13.
Sikke en fest, - om ikke andet; livets store fest! Selve dagen, aftenen og natten var meget mere end vi havde turde drømme om og håbe på, og det
 var som om alt gik op i en højere enhed.
 - Det var rosenrødt, det var gennemført og det er fantastisk at
 tænke tilbage på vores bryllup.
Hvis du er interesseret i at genlæse mine indlæg jeg skrev lige efter jeg havde fået titlen Fru kone skal du trykke her eller her og her, men du kan også finde mine indlæg, her på bloggen, som hedder noget med bryllup efterfulgt 
af en kategori (se eksempel her).
Jeg har fundet nogle billeder frem som jeg gerne vil dele med jer, og 
jeg må indrømme at det giver gåsehud for mig at se billederne igen, 
og jeg kan ikke forstå at der allerede er gået 1 år! 

4 kommentarer:

  1. Dejlige, dejlige billeder!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Taarrrrk for den søde kommentar Anne :-) Jeg glædes over billederne (-minderne!) hver gang jeg ser dem :)
      // Rikke //

      Slet
  2. Stort tillykke med dagen for nyligt. Det er sjovt som man samler "rabatmærker" til livet, når man går all-in på sin drømmedag. Tak for din hilsen hos mig, kh Dorte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for hilsenen Dorte :-)
      // Rikke //

      Slet