torsdag den 18. september 2014

High5: DAILY STYLE DIARY

Nu har jeg taget hul på mit projekt om at sprede god blog-karma samt at fremhæve nogle af mine egne favoritter i Blog verdenen.
Jeg begynder med Lynn, som er bosat i København sammen med kæreste-manden og den søde velklædte søn, som deler fødselsdag med min bryllupsdag.
Lynn har sin blog Daily Style Diary som er præget af lækker tøj - til en overkommelig pris - og jeg kan godt lide at hun ofte åbner døren til sin hverdag som er præget af blogevents, pakkepost, kærlighed til 
lillemanden og daglige gøremål.
Det er også spændende at snuse lidt til det asiatiske køkken/familieliv, for Lynn har rødder i Hong Kong, men lever det danske storbyliv i indre København, - og som en sidebemærkning er hendes samlingen af solbriller misundelsesværdig! Jeg har brugt Lynn's gode links, på hendes blog, til bla. at finde frem til et godt tilbud eller lækkert tøj og flere gange er det lykkedes mig at finde tøj/sko 
efter et tip af Lynn her self, da vi er omtrendt samme størrelse!
Så er du til velklædt mor med hang til Budapest, en god kop coffee to go samt søde glimt af sønnen Valentin, synes jeg bestemt du skal besøge Lynn's dagbog!
Og kære Lynn; tak for lån af dine billeder (alle er fra hendes blog)!

2 kommentarer:

  1. Jaaa, elsker bloganbefalinger!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaa, me toooo :)
      Der er flere på vej Anne, så hold øje med bloggen :)
      Tak for dit besøg!
      // Rikke //

      PS: Husk min give-away som kører for øjeblikket (Er du til pirat eller feer?)

      Slet