torsdag den 4. september 2014

Uge 35 - beslutninger og livet

Jeg har meget om ørerne for tiden, og det er som om at når først den ene beslutning er taget dukker en ny tvivl eller en ukendt faktor op. Ham den overskudsagtige og jeg har gang i et større projekt, som tager meget af fritiden. Dette projekt er noget jeg er ved at skrive et indlæg om til jer der gider læse, så snart løfter jeg sløret...
Midt i alle beslutningerne fik vi, i forrige weekend, et dejligt afbræk, da min svigerfar inviterede på lækker frokost og kage/kaffebord i anledning af hans fødselsdag.
Familien blev samlet omkring bordet på det flotte spa- og hotel Alter Meierhof, som ligger et par kilometer fra Flensborg, Tyskland.
Jeg havde hørt om Alter Meierhof, og ofte drejet hovedet skævt når vi kørte forbi i vores lille danske øse, men aldrig troet at jeg skulle spise der, - Og så på en ganske almindelig, søvnig søndag!
 - Jeg var høj på luksus og tung i maven da jeg, efter nogle timer, rejste mig fra bordet og satte kursen mod Danmark igen. 
Ellers har jeg, i den forgangne uge, tilladt mig at nyde min yngste niece og hendes cuteness, og er endnu engang blevet forundret over hvor hurtigt tiden går, når man sådan kan måle tid i et lille menneskes udvikling.
Og i denne uge har jeg derfor dvælet lidt ved dette ordsprog:

Life is what happens
to you 
while you're busy 
making other plans

Ingen kommentarer:

Send en kommentar