søndag den 19. oktober 2014

Berlin, so we meet again

Jeg var på mini-ferie i Berlin, sammen med min søster for kort tid siden. Det var et rent tilfælde at vi havde valgt at tage toget, til den tyske hovedstad, samtidig med at mine forældre var dernede. De havde booket en lejlighed, stor nok til os alle 4, så det var en billig fornøjelse mht indkvartering, og vi blev forkælet med mad, kaffe og sightseeing.
 - Men sightseeing er så meget sagt, for min søster og jeg har begge været i byen før, og havde ikke behov for at piske rundt, og se det hele og eftersom vi ankom et par dage senere end mine forældre, havde de ligesom set hvad de ville, af den historiske by.
Derfor legede vi turister én dag, hvor vi også spiste frokost samt syndig kage på elskede Starbucks og næste dag shoppede vi i, hvad der føltes som samtlige butikker, op og ned af Ku'damm!
Timerne gik hurtigt på mini-ferien, og det var svært at forstå at vi allerede skulle hjem igen, men jeg var også glad for at skulle hjem til ham den dejlige samt vores nye hus, som i mellemtiden havde gennemgået en forandring, for jeg følte lidt at jeg luskede afsted på ferie og kunne blive opvartet, mens han knoklede i huset...
Det var dén Berliner-tur og hvis du mangler tips til en smuttur derned, så skriv! Jeg har ikke alle mulige first-to-discover tips og tricks i ærmet, men jeg har været i hovedstaden af to omgange (begge efterår) så jeg føler jeg kender den hippe by. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar